Pieksämäen Kokoomusnaiset mukaan nettisivuille!

Pieksämäen Seudun Kokoomus ry:n ylläpitämä www.pieksamaenkokoomus.fi -nettisivusto on uudistettu helmikuussa 2010 ja samalla myös Pieksämäen Kokoomusnaiset ry tuli mukaan sivustolle. Sivustolta löytyy kaikille Pieksämäen seudun kokoomuslaisille yhteistä asiaa, mutta myös kummankin kokoomusyhdistyksen yhteystiedot ja ajankohtaiset tiedotteet.

Sivustouudistuksen myötä Pieksämäen kokoomusyhdistyksille avattiin myös yhteinen fanisivu Facebookiin sekä oma Twitter-profiili tiedotuksen apuvälineeksi. Sivustolle lisättiin vuorovaikutteisuutta mahdollistamalla valikoitujen aiheiden kommentointi ja avaamalla kokonaan uusi ”Viestivihko” -niminen osio. Viestivihkon tarkoituksena on toimia kaupnkilaisten viestikanavana kokoomusyhdistysten ja kokoomuslaisten luottamushenkilöiden suuntaan ja se jatkaa Kahvila Korvassa ja kokoomustilaisuuksissa mukana kulkeneen paperisen viestivihkon perinteitä sähköisessä maailmassa.