Vuosikokouksen satoa

Kokoomusehdokkaita Pieksämäeltä
Kokoomusehdokkaita ja puolueen varapuheenjohtaja yhteiskuvassa. Vasemmalta Tero Tujunen, Mari Blommendahl, Marika Kiiveri, Heikki Skyttä, Laura Oksanen, Antti Häkkänen, Jaana Leskinen, Anna-Maria Kovanen, Mira Ilmoniemi, Mirja Kääriäinen, Pekka Seppä ja Ari Hänninen.

Pieksämäen Kokoomus ry piti sääntömääräisen vuosikokouksensa sunnuntaina 12.3.2017 heti vaalistartti-tilaisuuden jatkoksi Pieksämäen Veturitalleilla.

Kokouksessa yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi valittiin yksimielisellä päätöksellä yrittäjä Jaana Leskinen, joka toimii myös Kokoomuksen valtuustoryhmän varapuheenjohtajana päättyvällä valtuustokaudella. Leskinen on järjestyksessään 12. henkilö hoitamassa perinteikkään 95-vuotiaan kokoomusyhdistyksen puheenjohtajan tehtävää ja kautta aikain toinen naispuheenjohtaja. Myös varapuheenjohtaja vaihtui ja tehtävään valittiin julkisten palveluiden johtaja Mira Ilmoniemi. Yhdistyksen sihteeriksi valittiin yrittäjä Heikki Skyttä ja edellinen puheenjohtaja ekonomi Pekka Seppä jatkaa pitkää kokoomusuraansa yhdistyksen rahastonhoitajana. Muut hallituksen jäsenet ovat Mari Blommendahl, Marika Kiiveri, Tero Tujunen ja Pekka Valtari – kaikki valittuja jatkokaudelle aiemmasta hallituksesta.

Yhdistyksen jäsenmaksua tarkistettiin muutamalla eurolla ylöspäin ja se on tästä lähtien 55 euroa. Toiminnantarkastajiksi valittiin Ari Hänninen (sit.) ja Marja-Liisa Kähkönen. Varatoiminnantarkastajiksi valittiin Juha Laurikainen ja Mirja Kääriäinen.