Liity Kokoomukseen!

Kokoomus on aito kansanliike, jonka tavoitteena on luoda mahdollisuuksien tasa-arvon Suomi. Haluamme säilyttää hyvinvoinnin ja toivon paremmasta myös vaikeina aikoina. Tervetuloa talkoisiin paremminvointivaltion puolesta, olitpa sitten puolesta, vastaan tai jotain siltä väliltä!

Nykyaikana epävarmuus ei ole poikkeus, vaan pikemminkin vallitseva olotila. Asioiden muuttumattomuus ei ole enää turvallisuuden lähde, vaan turvallisuuden tunne syntyy kyvystä elää muutoksen mukana ja hyödyntää sen tarjoamat mahdollisuudet. Jos vesi ei virtaa, se menee pilalle. Siksi Kokoomus haluaa uudistaa Suomea.

Suomen on oltava huomenna hyvä paikka tehdä työtä ja työllistää, yrittää ja omistaa, kouluttautua, innovoida ja investoida, kehittää uutta ja uudistaa vanhaa, onnistua. Tätä kautta syntyy mahdollisuus niin toimivaan terveydenhuoltoon, hyvään hoivaan kuin laadukkaaseen koulutukseen.

Sinulla on varmasti ajatus siitä, millainen on parempi Suomi ja parempi Pieksämäki. Tule mukaan ja kerro se meille.

Kokoomus tarjoaa vaikutusmahdollisuuksia monella eri tasolla, samoin ajattelevia ystäviä ja monipuolista toimintaa eri puolilla Suomea.

Kokoomuksessa voit toimia esimerkiksi puolueen omissa paikallisyhdistyksissä sekä Naisten liitossa, Nuorten liitossa tai Opiskelijaliitossa. Kokoomuksen toiminnasta Pieksämäellä saat lisätietoa tältä sivustolta sekä ottamalla yhteyttä toimihenkilöihimme tai osallistumalla kaikille avoimiin tilaisuuksiimme.

Kokoomuksen jäsenenä pääset mukaan vaikuttamaan mm.

• kunnallisilloissa, joissa tapaat kokoomuslaisia valtuutettuja ja luottamushenkilöitä
  • luottamustehtävissä paikallisyhdistyksessä tai muissa kokoomusjärjestöissä
  • vaalityön kautta ryhtymällä ehdokkaaksi tai toimimalla ehdokkaan tukiryhmässä
  • kaupungin luottamustehtävissä osana kaupungin päätöksentekoa esim. lautakuntien jäsenenä
  • kokoomusvaikuttajana omassa elinpiirissäsi työtovereiden, ystävien, sukulaisten ja harrastusten parissa

Liittyminen ja jäsenmaksut vuonna 2017

Kun olet tehnyt päätöksen liittyä, siirry osoitteeseen www.liitykokoomukseen.fi ja valitse kartalta Pieksämäen Kokoomus ry.

Kokoomuksen jäsenmaksu muodostuu puolueen jäsenmaksuosuudesta ja valitsemasi paikallisyhdistyksen osuudesta. Jokainen yhdistys määrittelee itse oman jäsenmaksuosuutensa, joten Kokoomuksen jäsenmaksun suuruus vaihtelee valitsemastasi yhdistyksestä riippuen. Liittyessäsi Pieksämäen Seudun Kokoomus ry:n jäseneksi, on jäsenmaksusi yhteensä 55 euroa.

Tiesitkö? Jäsenmaksuun sisältyy Nykypäivä-lehden vuosikerta.

Huom! Jäseneksi voit liittyä missä vaiheessa kalenterivuotta tahansa – jäsenmaksu on voimassa aina vuoden maksusta eteenpäin.