Liity Kokoomukseen!

Kokoomus on kansanliike, jonka tavoitteena on luoda mahdollisuuksien tasa-arvon Suomi. Haluamme säilyttää hyvinvoinnin ja toivon paremmasta myös vaikeina aikoina. Tervetuloa talkoisiin paremman Pieksämäen ja paremman Suomen puolesta, olitpa sitten puolesta, vastaan tai jotain siltä väliltä!

Kokoomuksen toiminnasta Pieksämäellä saat lisätietoa tältä sivustolta sekä ottamalla yhteyttä toimihenkilöihimme tai osallistumalla kaikille avoimiin tilaisuuksiimme.

Kokoomuslaisena pääset mukaan vaikuttamaan mm.

• kunnallisilloissa, joissa tapaat kokoomuslaisia valtuutettuja ja luottamushenkilöitä
  • luottamustehtävissä paikallisyhdistyksessä tai muissa kokoomusjärjestöissä
  • vaalityön kautta ryhtymällä ehdokkaaksi tai toimimalla ehdokkaan tukiryhmässä
  • kaupungin luottamustehtävissä osana kaupungin päätöksentekoa esim. lautakuntien jäsenenä

Liittyminen ja jäsenmaksut

Kun olet tehnyt päätöksen liittyä, siirry osoitteeseen www.liitykokoomukseen.fi ja valitse kartalta Pieksämäen Kokoomus ry.

Kokoomuksen jäsenmaksu muodostuu puolueen jäsenmaksuosuudesta ja valitsemasi paikallisyhdistyksen osuudesta. Jokainen yhdistys määrittelee itse oman jäsenmaksuosuutensa, joten Kokoomuksen jäsenmaksun suuruus vaihtelee valitsemastasi yhdistyksestä riippuen. Liittyessäsi Pieksämäen Seudun Kokoomus ry:n jäseneksi, on jäsenmaksusi yhteensä 52 euroa.

Tiesitkö? Jäsenmaksuun sisältyy Nykypäivä-lehden vuosikerta.

Huom! Jäseneksi voit liittyä missä vaiheessa kalenterivuotta tahansa – jäsenmaksu on voimassa aina vuoden maksusta eteenpäin.