Vuosikokous 26.3.2023

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin sunnuntaina 26.3.2023 Nikkarilan Kurssilassa.

Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat eli tehtiin henkilövalinnat sekä vahvistettiin toimintasuunnitelma ja talousarvio. Samalla myös kuultiin toimintakertomus, tilinpäätös sekä toiminnantarkastajien lausunto vuodesta 2022 ja myönnettiin vastuuvapaus ko. vuoden vastuullisille.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Mira Ilmoniemi ja hallituksen jäseniksi nimettiin Pekka Seppä, Heidi Grommi-Hukkanen, Anna-Maria KovanenTero Tujunen, Taru Turunen ja uutena jäsenenä Satu Naukkarinen. Hallitus pitää järjestäytymiskokouksen, jossa se nimeää keskuudestaan varapuheenjohtajan, sihteerin ja talouden hoitajan.

Vuoden 2023 toiminnantarkastajiksi valittiin Riikkaliina Laulainen ja Timo Taavitsainen, heidän varahenkilöikseen Sakari Saarela ja Päivi Harlin-Saarela.

Kokouksen aluksi Kaakkois-Suomen Kokoomuksen kansanedustajaehdokkaista, kuvassa keskellä Satu Naukkarinen (Pieksämäki), Sanni Montonen (Enonkoski) ja Oskari Valtola (Mikkeli) esittäytyivät kokousväelle. Esittelyt streamattiin suoraan Pieksämäen Kokoomuksen Facebook -sivulle.