Syyskokouksen satoa

Pieksämäen Seudun Kokoomus ry:n sääntömääräinen syyskokous pidettiin 13.12.2012 Naarajärvellä Kanttilassa. Kokouksessa käytiin läpi syksyn kunnallisvaalien tulosta ja luotiin katsaus päivän politiikkaan niin valtakunnan, maakunnan kuin kotikaupunkimmekin tasolla. Kokouksessa oli vierailijana Etelä-Savon Kokoomuksen toiminnanjohtaja Jyrki Selenius., joka selvitti kokousväelle myös tulevan vaalipiirien yhdistymisen vaikutusta Kokoomusorganisaatioon. Katsauksia luotiin myös tuleviin euro- ja eduskuntavaaleihin.

Vuoden 2013 jäsenmaksuksi vahvistettiin 52 euroa ja senioriliiton jäsenille päätettiin myöntää 5 euron alennus. Jäsenmaksu sisältää sekä paikallisyhdistyksen että valtakunnallisen puolueen osuudet.

Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa Heikki Skyttä, joka valittiin toiselle kaudelle yksimielisesti. Yhdistyksen hallitukseen valittiin Mari Blommendahl, Mauri Heinonen, Seija Hietakangas, Mikko Laakso, Jaana Leskinen, Marika Nykänen, Kaarina Puikkonen ja Pekka Seppä.