Valtuustoryhmän luottamushenkilövalinnat

Pieksämäen Kokoomuksen valtuustoryhmä järjestäytyi uuden valtuustovuoden alussa ja nimesi henkilöitä luottamustehtäviin.

Valtuustoryhmän puheenjohtajana jatkaa Mikko Laakso, varapuheenjohtajana Jaana Leskinen ja sihteerinä Heikki Skyttä. Valtuustoryhmään kuuluu seitsemän valtuutettua: Seppo Haavisto (sit.), Marja-Liisa Kähkönen, Mikko Laakso, Jaana Leskinen, Pekka Lipsanen, Heikki Skyttä ja uutena kesken valtuustokauden mukaan Mauri Heinosen tilalle nouseva Tero Tujunen. Varavaltuutettuja on neljä: Pekka Seppä, Mari Blommendahl, Maria Hietanen-Norris sekä Tero Suhonen (sit.).

Mauria korvaamaan tarkastuslautakunnan puheenjohtajaksi esitetään Mikko Laaksoa, poliisien neuvottelukunnassa Maurin saappaisiin astuu Seppo Haavisto ja Keski-Savon ympäristölautakunnan varajäseneksi Pekka Seppä, jota esitetään myös kutsuntalautakuntaan Maurin seuraajaksi. Etelä-Savon sairaanhoitopiirin valtuuston jäseneksi nousee esityksen mukaan varajäsen Marja-Liisa Kähkönen ja uudeksi varajäseneksi nimetään Marika Nykänen.

Mikon siirtyessä tarkastuslautakunnan puheenjohtajan tehtävään, hänen paikalleen Pieksämäen kaupunginhallituksen varsinaiseksi jäseneksi esitetään Heikki Skyttää ja toisena kaupunginhallituksen jäsenenä jatkaisi Jaana Leskinen. Heidän henkilökohtaisina varajäseninään toimisivat Pekka Lipsanen ja Marja-Liisa Kähkönen. Valtuuston II varapuheenjohtajaksi Kokoomuksen valtuustoryhmä esittää Tero Tujusta.

Valtuustoryhmän luottamushenkilövalinnat