Syyskokouksen 2010 satoa

Pieksämäen Seudun Kokoomus ry:n syyskokous pidettiin sunnuntaina 21. marraskuuta 2010 tutussa paikassa eli Matti ja Liisa Kodin kokoustiloissa Kontiopuistossa.

Kokouksessa vieraili kansanedustaja Lenita Toivakka, joka piti mielenkiintoisen ja moniin nykyhetken kysymyksiin vastauksia antaneen poliittisen tilannekatsauksen. Keskustelussa käsiteltiin mm. Irlannin talouskriisiä ja sen vaikutuksia Suomeen, kerrattiin maakuntakaavan käsittelyvaiheita ja eläkekysymyksiä.

Vuoden 2011 jäsenmaksut päätettiin pitää nykyisellä tasolla eli jäsenmaksu varsinaiselta jäseneltä on myös ensi vuonna 46 euroa ja samassa taloudessa asuvalta jäseneltä 35 euroa. Jäsenmaksujen laskutuksesta huolehtii valtakunnallinen Kokoomus ja eräpäivä vaihtelee jäsenen liittymisajankohdan mukaan.

Puheenjohtajana jatkaa Mikko Laakso, joka lupautui tehtävään vielä vuodeksi. Hallitukseen valittiin äänestyksessä Juha-Pekka Heikkinen, Mauri Heinonen, Pauli Hellberg, Seija Hietakangas, Jaana Leskinen, Kaarina Puikkonen, Pekka Seppä, Kim Silander ja Heikki Skyttä.

Vuoden 2011 toimintasuunnitelman suurin ponnistus on eduskuntavaalit, jotka pidetään 17. huhtikuuta 2011. Kunnallispolitiikassa Kokoomus jatkaa toimintaansa kaupungin saamiseksi nousujohteiselle uralle ja pyrkii omalla toiminnallaan aktivoimaan kaupunkilaisia toimimaan Pieksämäen parhaaksi.